L’atenció presencial de l’empresa està tancada a excepció de:

  • SERVEI DE MOBILITAT
  • L’OFICINA LOCAL D’HABITATGE AMB CITA PRÈVIA OBLIGATÒRIA

CANALS DE COMUNICACIÓ AMB PUMSA:

  • Telèfon d’urgències de PUMSA: 662 30 25 87 en horari de 9 a 14h i 93 758 26 36 (les 24h tots els dies )
  • Correu electrònic de PUMSA: pumsa@pumsa.cat

Per demanar CITA PRÈVIA a l’Oficina Local d’Habitatge:

  • Via telemàtica: Cita prèvia
  • Via telefònica: 93 757 85 38 en horari de 8.30 a 14 hores

MESURES DE SEGURETAT I PREVENCIÓ PER L’ATENCIÓ PRESENCIAL A L’OFICINA LOCAL D’HABITATGE

  • Només és permès 1 persona per tràmit
  • És obligatori l’ús de mascareta
  • A l’entrada de l’oficina és obligatori desinfectar-se les mans
  • Respectin les normes de seguretat per la vostra i la nostra salut

HABITATGE

ELS TERMINIS DE TOTS ELS TRÀMITS QUEDEN SUSPESOS I INTERROPUTS.


Cèdules d’habitatges i rehabilitació d’habitatge

Per a casos urgents o que no podeu ajornar, podeu fer el tràmit en línea amb el formulari corresponent o, en cas que no n’hi hagi, utilitzeu la petició genèrica. Teniu disponible un tutorial sobre com presentar un document al registre electrònic de la Generalitat

Mesures preses als llogaters del parc públic municipal

Si us cal informació de les mesures preses a les unitats familiars allotjades en el parc públic que hagin vist disminuïts els seus ingressos com a resultat de la situació generada pel brot de COVID-19, podeu adreçar-vos a: pumsa@pumsa.cat

MOBILITAT

Zona blava

Gratuïta a la ciutadania

Aparcaments de rotació:

  • Abonats plaça de les Tereses: degut a l’excepcionalitat de la situació i durant el període de dies que estiguem en estat d’emergència els abonats en modalitat nocturna els ampliem l’horari a 24 hores per evitar que treguin el vehicle al carrer durant l’horari diürn.
  • Abonats als aparcament de la plça de les Tereses, Plaça de Granollers i Espai Firal Parc Central: Atenent l’actual declaració d’estat d’alarma a causa del COVID-19 i les seves conseqüències en la vida diària,  l’aplicació de les noves tarifes i modalitats en els abonaments mensuals es posposa sense data a l’espera de l’evolució de la situació. Una vegada finalitzi l’estat d’alarma i es comenci a reprendre la normalitat, PUMSA s’adreçarà als abonats,​ amb suficient antelació,  per comunicar-los la data d’aplicació, així com els tràmits per formalitzar el contracte.

Aparcaments de residents:

Les baixes quedaran posposades, s’estudiarà cas a cas si hi ha impagaments segons justificació aportada (Decret mesures economiques per la crisi COVID-19)