La segona fase d’obres d’urbanització del Verdet ja està en marxa

Les obres d’urbanització del Verdet es van dividir en dues fases i la primera va  finalitzar al setembre del 2008. La segona fase abasta un àmbit de 2.067 m2.

Aquesta nova intervenció es basarà en la creació d'una nova plaça que quedarà delimitada pels edificis del carrer de Mata, el carrer de Pedro Antonio de Alarcón i el carrer de Marià Fortuny.

La plaça tindrà dos nivells. La zona inferior és la que pertany a la UA-53, i comprèn una gran superfície pavimentada amb arbrat que disposarà, a més, de tot un front d'accés al llarg del nou tram del carrer de Pedro Antonio de Alarcón i de part del carrer de Marià Fortuny.

A la part central de la plaça, hi haurà una zona verda amb un petit espai pavimentat que podrà fer-se servir com a escenari per a esdeveniments públics.    Aquesta nova plaça servirà d’eix de vianants entre els carrers de la zona.

Quant als serveis, es completarà l’enllumenat públic, es col·locarà mobiliari urbà i el drenatge d’aigües pluvials.

 

Termini i pressupost

Les obres s’han iniciat aquest mes de novembre i està previst que tinguin una durada aproximada de tres mesos i mig. Seran finançades pel promotor privat, l’empresa Corp, sota la gestió de l’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA), com administració actuant del sector.

Aquest mateix promotor ha construït a l’àmbit dues promocions d’habitatges, una ja finalitzada i l’altra actualment en construcció.

 

Primera fase d’obres realitzada

Els treballs de la primera fase, finalitzats al setembre del 2008, es van centrar en dues grans actuacions, la perllongació del carrer Pedro Antonio de Alarcón i la creació de noves parcel·les d’ús residencial i d’equipaments.

En aquesta fase es van enderrocar les edificacions de tipus industrial que existien per crear parcel·les destinades a habitatges, equipaments, vials i zones verdes.

I també es van reurbanitzar i eixamplar les voreres dels carrers de Mata, Marià Fortuny i la creació de guals de vianants i franges d’aparcament a diferents punts de l’àmbit.

La segona fase d’obres d’urbanització del Verdet ja està en marxa

Les obres d’urbanització del Verdet es van dividir en dues fases i la primera va  finalitzar al setembre del 2008. La segona fase abasta un àmbit de 2.067 m2.

Aquesta nova intervenció es basarà en la creació d'una nova plaça que quedarà delimitada pels edificis del carrer de Mata, el carrer de Pedro Antonio de Alarcón i el carrer de Marià Fortuny.

La plaça tindrà dos nivells. La zona inferior és la que pertany a la UA-53, i comprèn una gran superfície pavimentada amb arbrat que disposarà, a més, de tot un front d'accés al llarg del nou tram del carrer de Pedro Antonio de Alarcón i de part del carrer de Marià Fortuny.

A la part central de la plaça, hi haurà una zona verda amb un petit espai pavimentat que podrà fer-se servir com a escenari per a esdeveniments públics.    Aquesta nova plaça servirà d’eix de vianants entre els carrers de la zona.

Quant als serveis, es completarà l’enllumenat públic, es col·locarà mobiliari urbà i el drenatge d’aigües pluvials.

 

Termini i pressupost

Les obres s’han iniciat aquest mes de novembre i està previst que tinguin una durada aproximada de tres mesos i mig. Seran finançades pel promotor privat, l’empresa Corp, sota la gestió de l’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA), com administració actuant del sector.

Aquest mateix promotor ha construït a l’àmbit dues promocions d’habitatges, una ja finalitzada i l’altra actualment en construcció.

 

Primera fase d’obres realitzada

Els treballs de la primera fase, finalitzats al setembre del 2008, es van centrar en dues grans actuacions, la perllongació del carrer Pedro Antonio de Alarcón i la creació de noves parcel·les d’ús residencial i d’equipaments.

En aquesta fase es van enderrocar les edificacions de tipus industrial que existien per crear parcel·les destinades a habitatges, equipaments, vials i zones verdes.

I també es van reurbanitzar i eixamplar les voreres dels carrers de Mata, Marià Fortuny i la creació de guals de vianants i franges d’aparcament a diferents punts de l’àmbit.