El regidor d’Urbanisme, Arcadi Vilert, ha presentat avui en roda de premsa el Pla de Millora Urbana que detalla el desenvolupament urbanístic previst per al sector de la ronda de Barceló i l’illa de la fàbrica Fàbregas i de Caralt.
El Pla de millora s’adequa als criteris establerts per la modificació puntual del Pla General d’Ordenació, que el Ple va aprovar provisionalment el passat desembre amb els objectius de potenciar la ronda com a eix cívic de connexió amb el port, i d’implantar una gran superfície comercial a l’àmbit de l’illa Fàbregas i de Caralt. El Pla de millora està subordinat a l’aprovació definitiva de la modificació del Pla General a aquest àmbit per part de la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya, ara en tràmit.
Àmbit afectat
El Pla de millora afecta a un sector discontinu que ocupa una superfície total de 39.711 m2, un total de 6 illes d’edificis, i que està dividit en els següents àmbits:
- 30.082 m2 corresponen a la ronda de Barceló
- 9.629 m2 corresponen a l’illa situada entre el carrer de Miquel Biada, el carrer i el passatge de José Maria Torrijos i la ronda d’Alfons XII, on es troba la fàbrica Fàbregas i de Caralt, una antiga paperera que data de 1920. La nau principal, els cossos de porteria i accés a la fàbrica i la xemeneia del conjunt estan protegits pel Pla Especial del Patrimoni Arquitectònic de Mataró.
Descripció de l’ordenació prevista
A l’àmbit de la ronda de Barceló, el Pla de millora preveu l’eixamplament del carrer fins aconseguir una amplada de 30 metres. La calçada de la ronda tindrà 2 carrils de 3 metres d’amplada per a cada sentit de circulació. A més, hi haurà una franja a cada banda per les zones de càrrega i descàrrega i d’estacionament.
A tot el llarg de la ronda es crearà un porxo en voladís a banda i banda del carrer, que tindrà una amplada total de 4 metres, format per la reculada de les façanes de la planta baixa dels edificis.
Els edificis no superaran les 6 plantes d’alçada a la ronda de Barceló. En el cas dels que facin façana amb el Camí Ral, no superaran les 5 plantes els que s’edifiquin al tram més proper al carrer de la Cooperativa, i les 3 plantes d’alçada els que se situïn més a prop del carrer de Josep Abril. Els blocs alineats amb la ronda de Barceló podran tenir a més uns edicles de 2 plantes més d’alçada però que quedaran retirats cap a l’interior respecte a la façana.
Les plantes baixes dels nous edificis es destinaran a usos diferents als d’habitatge, com poden ser usos comercials o d’oficines.
A la cantonada de la ronda amb l’avinguda del Maresme es preveu la construcció d’una torre de 80 metres d’alçada i entre 20 i 25 plantes, que podrà tenir usos residencials, hotelers, d’oficines o comercials, amb la creació d’una plaça a dos nivells, un primer situat a nivell de la ronda i l’altre connectat amb la rampa del futur pas soterrat de vianants del port. Aquest pas soterrat, previst per la modificació del Pla General a l’àmbit, permetrà la connexió entre la ronda i la part central del port, passant per sota de l’avinguda del Maresme, les vies del tren i el passeig Marítim.
Els interiors de les dues illes centrals de la ronda preveuen l’espai necessari per a la ubicació de dos equipaments, cadascun d’ells amb una zona verda.
A l’àmbit de l’illa Fàbregas i de Caralt, el Pla de millora preveu l’establiment d’un centre comercial de gran superfície, en contacte amb l’entorn del carrer de Miquel Biada.
Està previst que dos plans especials d’integració volumètrica concretin, en el primer cas, l’ordenació del conjunt de l’illa de la torre de la ronda de Barceló, i en el segon les infrastructures de mobilitat associades a la implantació del centre comercial, així com l’ordenació arquitectònica de la gran superfície i la seva integració amb els edificis i elements catalogats de la fàbrica Fàbregas i de Caralt.
Les dades
El Pla de millora preveu destinar un 45,48% (18.062 m2) de la superfície de l’àmbit a sòl públic i un 54,52% (21.649 m2) a sòl privat. Dels 95.195 m2 de sostre edificable total, 55.999 m2 es destina a usos residencials, 29.076 m2 a usos terciaris i 10.120 m2 a ús comercial. Un total de 20.864 m2 del sostre terciari correspondran al centre comercial.
En total es preveu la construcció de 684 habitatges a tot l’àmbit, dels quals 43 estaran ubicats a l’àmbit de l’illa Fàbregas i de Caralt i la resta a l’àmbit de la ronda.
Pel que fa la tipologia dels habitatges, 460 seran de renda lliure (70%), 149 de protecció pública (20%), i 75 de preu concertat (10%).
Pel que fa a l’estacionament, es preveuen 305 places amb la construcció d’un aparcament públic soterrat a la ronda de Barceló i 2.231 places privades de pàrking corresponents al total d’edificis del nou sector. En aquestes últimes s’inclouen les previstes per al centre comercial, que es calcula tindrà unes necessitats d’aparcament de 900 places.
L’Ajuntament aprova definitivament el Pla Local d’Habitatge 2005-2015
/in PUMSA/by Dept. TècnicS’han incorporat aportacions del Consell de Ciutat i dels grups municipals
El Pla Local d’Habitatge 2005-2015, aprovat definitivament per la Junta de Govern el passat 20 de febrer, acord del qual es va donar compte ahir al Ple municipal, ha incorporat esmenes i aportacions presentades pel Consell de Ciutat i els grups municipals de CiU i PPC durant el procés de participació ciutadana. El Pla pretén donar resposta a la demanda social d’habitatge de Mataró i s’estructura en dues línies d’actuació: facilitar l’accés a l’habitatge i promoure la rehabilitació i el manteniment del parc d’habitatges existents. L’empresa municipal Prohabitatge s’encarregarà de la gestió del Pla.
Procés de participació
El Pla Local d’Habitatge va ser aprovat inicialment per la Junta de Govern el passat novembre, i contemplava la realització d’un procés de participació per difondre el contingut del document a la ciutadania. El procés participatiu ha consistit en la realització de sessions informatives en el marc de diferents consells municipals, tant sectorials com territorials, inclòs el Consell de Ciutat, que va decidir crear un grup de treball específic per estudiar el Pla.
També s’ha donat a conèixer als col·lectius interessats, i als ciutadans a través del web municipal (eina Consensus). Durant el procés de participació, s’han rebut propostes i esmenes del Consell de Ciutat i dels grups municipals de CiU i PPC.
Esmenes i aportacions
El grup de treball del Consell Ciutat i els grups municipals de Convergència i Unió i Partit Popular han presentat un total de 17 esmenes i noves propostes, 14 de les quals han estat acceptades. A part d’aquestes esmenes o propostes, s’han presentat un total de 17 consideracions més que no s’han tingut en compte per a la seva inclusió en el Pla en entendre que no s’ajustaven a l’objecte del procés participatiu.
Pel que fa al grup de treball del Consell de Ciutat, s’ha acceptat crear un ens que segueixi la implementació del Pla de l’Habitatge (Taula de l’Habitatge). Així mateix, dins d’aquest marc també s’ha acceptat la constitució d’un “observatori de bones pràctiques” amb la col·laboració del sector immobiliari.
La resta de propostes del grup de treball del Consell de Ciutat que han estat acceptades són augmentar el paper de l’Ajuntament com a mediador social municipal per facilitar l’accés a l’habitatge de lloguer; incorporar com a via d’accés a l’habitatge el fet que persones joves i grans puguin compartir pis amb les contraprestacions que s’estableixin; elaborar uns criteris de reallotjament, adquisició i rehabilitació d’habitatges per a sectors concrets de la població, com la gent gran, amb la finalitat d’augmentar la seva qualitat de vida; crear un mapa de la ciutat que identifiqui edificis i habitatges que necessiten rehabilitar-se; i aprofitar l’aplicació del Pla per afavorir el desenvolupament d’iniciatives d’economia social.
Dret d’habitació, intercanvi temporal i cessió d’ús dels habitatges han estat les 3 esmenes proposades des del grup municipal de CiU, que s’incorporaran al Pla en l’apartat referent a la “Facilitació a l’accés de l’habitatge”. Pel que fa al primer, consistirà en una ampliació del servei d’intermediació que actualment es du a terme entre propietaris i llogaters. Respecte a les altres dues fórmules d’accés a l’habitatge s’estudiaran iniciatives similars desenvolupades per altres administracions per veure’n la seva viabilitat.
Finalment, el grup municipal del PPC ha plantejat diferent propostes i suggeriments al Pla Local d’Habitatge 2005-2015. D’aquestes, s’han considerat 7, de les quals 4 han estat acceptades: l’atenció específica als joves, gent gran i immigració; les propostes de mesures de política fiscal, que ja existeixen en el cas de la rehabilitació i s’estudiarà si es poden estendre per a altres situacions; l’establiment dels mecanismes per al seguiment del Pla que, com s’ha concretat en una esmena similar feta pel Grup de Treball del Consell Ciutat, es farà dins del marc de la Taula de l’Habitatge; i per últim la proposta d’un Pacte per l’Habitatge entre els grups municipals.
Les tres propostes que no s’han acceptat han estat l’ampliació de la durada del Pla fins a 25 anys, per la multiplicitat de variables que poden desvirtuar els escenaris de futur; tampoc l’encaix del Pla dins de la política urbanística municipal, ja que aquest correspon al document anomenat Memòria social urbanística, que va aprovar ahir el Ple municipal; i la petició de justificació de les dades demogràfiques, que ja estan especificades al Pla i es basen en les que elabora el Centre d’Estudis Demogràfics.
Aprovació de la Memòria social urbanística
A banda de donar compte de l’aprovació definitiva del Pla Local d’Habitatge, el Ple municipal va aprovar ahir inicialment la Memòria social urbanística, document que incorpora el treball realitzat dins el marc del Pla Local d’Habitatge, i el transforma en un document de caràcter urbanístic que complementa al Pla General d’Ordenació. L’actual Llei d’urbanisme estableix la necessitat de dotar-se d’aquest document, que conté la definició dels objectius del municipi pel que fa a la producció d’habitatge protegit oi les reserves d’habitatge dotacional públic.
L’aparcament soterrat de la plaça d’Occitània tindrà 224 places per a residents
/in PUMSA/by Dept. TècnicEl Ple municipal va aprovar ahir inicialment el projecte bàsic i d’execució per a la construcció de l’aparcament soterrani de la plaça d’Occitània. L’aparcament públic, de tres plantes soterrani, es destinarà a residents i tindrà capacitat per a 224 places, cinc de les quals seran adaptades per a persones amb mobilitat reduïda. Es preveu iniciar les obres a la primavera.
El nou aparcament de la plaça d’Occitània estarà situat entre els carrers de Francisco de Goya, Joan Larrea, el passatge de Can Bonminyó i el camí d’accés a la Biblioteca Pública Pompeu Fabra, i s’adaptarà a la geometria rectangular de terreny per tal de conservar els plataners existents. Constarà de tres plantes soterrani disposades en semiplanta, ocuparà una superfície total construïda de 6.088,83 m2 i té un pressupost de 2.170.966,66.
L’empresa Inmuebles Fénix 92 SL, que va guanyar el concurs per a la concessió del servei el passat 5 d’octubre de 2005, construirà, explotarà i conservarà l’aparcament que es destinarà a residents. Per la seva banda, l’empresa municipal GINTRA serà l’encarregada del control de les obres i de la gestió de l’aparcament.
Pel que fa a la distribució de les places, la primera planta disposarà d’un total de 68 places, la segona de 77 i la tercera de 79 places. Cada plaça tindrà unes dimensions estàndard de 4,75×2,4 metres, que seran de 4,75×2,2 metres per als vehicles petits i de 4,75×3 metres més un passadís de 1,2 metre d’ample en el cas de les cinc places adaptades.
Accessos i serveis de l’aparcament
L’entrada a l’aparcament estarà situada al carrer de Joan Larrea i ocuparà part de l’espai actual destinat a aparcaments en superfície. La sortida serà pel carrer de Pompeu Fabra.
Pel que fa als vianants, s’han disposat dos accessos, de manera que hi haurà una sortida des de qualsevol punt de l’aparcament. Un dels accessos es farà mitjançant l’escala que connecta amb el carrer i l’altra mitjançant un ascensor amb capacitat per a sis persones, i adaptat per a aquelles amb mobilitat reduïda. També hi ha previst eixamplar el pas davant de la Biblioteca Pública Pompeu Fabra amb l’objectiu de crear un carrer més ampli per als vianants.
Serveis i seguretat per a les persones
A més dels serveis habituals com l’enllumenat i la força elèctrica i de l’esmentat ascensor, l’aparcament disposarà de sortides d’aigua de la xarxa pública, lavabos, sistema avançat contra incendis i de ventilació d’acord amb les normatives vigents, i també d’impermeabilització i drenatge de les aigües pluvials.
El Pla de Millora Urbana de la ronda de Barceló i l’illa Fàbregas i de Caralt desenvoluparà 39.711 metres quadrats
/in PUMSA/by Dept. TècnicEl regidor d’Urbanisme, Arcadi Vilert, ha presentat avui en roda de premsa el Pla de Millora Urbana que detalla el desenvolupament urbanístic previst per al sector de la ronda de Barceló i l’illa de la fàbrica Fàbregas i de Caralt.
El Pla de millora s’adequa als criteris establerts per la modificació puntual del Pla General d’Ordenació, que el Ple va aprovar provisionalment el passat desembre amb els objectius de potenciar la ronda com a eix cívic de connexió amb el port, i d’implantar una gran superfície comercial a l’àmbit de l’illa Fàbregas i de Caralt. El Pla de millora està subordinat a l’aprovació definitiva de la modificació del Pla General a aquest àmbit per part de la Direcció General d’Urbanisme de la Generalitat de Catalunya, ara en tràmit.
Àmbit afectat
El Pla de millora afecta a un sector discontinu que ocupa una superfície total de 39.711 m2, un total de 6 illes d’edificis, i que està dividit en els següents àmbits:
Descripció de l’ordenació prevista
A l’àmbit de la ronda de Barceló, el Pla de millora preveu l’eixamplament del carrer fins aconseguir una amplada de 30 metres. La calçada de la ronda tindrà 2 carrils de 3 metres d’amplada per a cada sentit de circulació. A més, hi haurà una franja a cada banda per les zones de càrrega i descàrrega i d’estacionament.
A tot el llarg de la ronda es crearà un porxo en voladís a banda i banda del carrer, que tindrà una amplada total de 4 metres, format per la reculada de les façanes de la planta baixa dels edificis.
Els edificis no superaran les 6 plantes d’alçada a la ronda de Barceló. En el cas dels que facin façana amb el Camí Ral, no superaran les 5 plantes els que s’edifiquin al tram més proper al carrer de la Cooperativa, i les 3 plantes d’alçada els que se situïn més a prop del carrer de Josep Abril. Els blocs alineats amb la ronda de Barceló podran tenir a més uns edicles de 2 plantes més d’alçada però que quedaran retirats cap a l’interior respecte a la façana.
Les plantes baixes dels nous edificis es destinaran a usos diferents als d’habitatge, com poden ser usos comercials o d’oficines.
A la cantonada de la ronda amb l’avinguda del Maresme es preveu la construcció d’una torre de 80 metres d’alçada i entre 20 i 25 plantes, que podrà tenir usos residencials, hotelers, d’oficines o comercials, amb la creació d’una plaça a dos nivells, un primer situat a nivell de la ronda i l’altre connectat amb la rampa del futur pas soterrat de vianants del port. Aquest pas soterrat, previst per la modificació del Pla General a l’àmbit, permetrà la connexió entre la ronda i la part central del port, passant per sota de l’avinguda del Maresme, les vies del tren i el passeig Marítim.
Els interiors de les dues illes centrals de la ronda preveuen l’espai necessari per a la ubicació de dos equipaments, cadascun d’ells amb una zona verda.
A l’àmbit de l’illa Fàbregas i de Caralt, el Pla de millora preveu l’establiment d’un centre comercial de gran superfície, en contacte amb l’entorn del carrer de Miquel Biada.
Està previst que dos plans especials d’integració volumètrica concretin, en el primer cas, l’ordenació del conjunt de l’illa de la torre de la ronda de Barceló, i en el segon les infrastructures de mobilitat associades a la implantació del centre comercial, així com l’ordenació arquitectònica de la gran superfície i la seva integració amb els edificis i elements catalogats de la fàbrica Fàbregas i de Caralt.
Les dades
El Pla de millora preveu destinar un 45,48% (18.062 m2) de la superfície de l’àmbit a sòl públic i un 54,52% (21.649 m2) a sòl privat. Dels 95.195 m2 de sostre edificable total, 55.999 m2 es destina a usos residencials, 29.076 m2 a usos terciaris i 10.120 m2 a ús comercial. Un total de 20.864 m2 del sostre terciari correspondran al centre comercial.
En total es preveu la construcció de 684 habitatges a tot l’àmbit, dels quals 43 estaran ubicats a l’àmbit de l’illa Fàbregas i de Caralt i la resta a l’àmbit de la ronda.
Pel que fa la tipologia dels habitatges, 460 seran de renda lliure (70%), 149 de protecció pública (20%), i 75 de preu concertat (10%).
Pel que fa a l’estacionament, es preveuen 305 places amb la construcció d’un aparcament públic soterrat a la ronda de Barceló i 2.231 places privades de pàrking corresponents al total d’edificis del nou sector. En aquestes últimes s’inclouen les previstes per al centre comercial, que es calcula tindrà unes necessitats d’aparcament de 900 places.
Execució de les obres de rehabilitació de l’edifici Cafè de Mar de Mataró
/in Concursos/by Dept. TècnicPressupost de licitació: 986.461,68 € IVA inclòs
Termini d’execució: 11 mesos
Documentació: Oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, Mataró
http://www.pumsa.com/cafedemar
Presentació d’ofertes: fins a les 12 h del dia 15 de març de 2006, a les oficines PUMSA
Obertura pública de pliques: a les 13 h del mateix dia 15 de març, a les oficines PUMSA
Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10
PUMSA exposa les 47 obres participants al concurs públic per a l’edificació de l’illa de Can Cruzate
/in PUMSA/by Dept. TècnicL’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró (PUMSA) exposa des d’avui 15 de febrer a l’Edifici de Vidre (carrer de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, de dilluns a divendres de 7h a 21h i dissabtes de 10h a 13h.) les 47 propostes participants al concurs d’idees per a l’edificació de l’illa de Can Cruzate. El jurat del concurs públic, que ha declarat desert el primer premi, ha concedit tres accèssits amb consideració de finalistes i una quarta proposta ha rebut una menció especial.
La mostra consta de 140 plafons, que recullen les diferents propostes presentades. Els treballs estaran exposats fins el 3 de març.
Ahir el Consell d’Administració de PUMSA va aprovar la decisió que la Mesa de Contractació del concurs ha fet un cop estudiada la decisió del jurat. “Ens mou la llum”, “Projectar el buit” i “Tall” són les propostes finalistes, i “0808” la que ha aconseguit una menció especial. Els equips de les tres propostes finalistes han aconseguit una dotació de 6.000 euros cadascuna, quedant el primer premi desert.
El jurat ha destacat el projecte “Ens mou la llum”, pels valors escenogràfics d’una proposta que articula peces diferenciades; també la titulada “Projectar el buit” per la rotunditat de l’ordenació proposada que genera espai de gran qualitat; i, finalment, ha resolt com a tercer finalista el projecte “Tall” per la claredat funcional i la imatge unitària del conjunt. Pel que fa a la menció especial, ha estat atorgada al projecte “0808” pel treball realitzat amb l’objectiu de reconèixer, valorar i mantenir el teixit edificatori existent.
Convocatòria i requisits dels projectes
Convocat el 5 de juliol de 2005 pel Consell d’Administració de PUMSA, la finalitat del concurs era seleccionar una proposta per al projecte d’edificació de tot el conjunt de l’illa de Can Cruzate de Mataró, amb un total de 975 m2 de superfície. Mitjançant la nova edificació de l’illa, ubicada entre la plaça de l’Ajuntament, la plaça Gran i el carrer d’en Palau, es vol millorar la qualitat urbana d’aquesta àrea del centre històric de la ciutat.
Els projectes havien de tenir en compte una sèrie de condicionant urbanístics marcats pel Pla Especial de Millora Urbana del sector, i de protecció del Patrimoni.
Avaluació i criteris de selecció
Després de dues sessions d’anàlisi i valoració, el jurat va declarar desert el primer premi el passat 23 de gener, decisió que va ser ratificada ahir per la Mesa de Contractació i el Consell d’Administració de PUMSA, òrgan competent per a l’adjudicació del concurs. El criteris de selecció es basaven en tres eixos: la qualitat i la innovació de la proposta arquitectònica, la seva integració a l’entorn i l’encaix urbanístic i paisatgístic; la funcionalitat i utilitat de les propostes, la seva racionalitat constructiva i dels costos d’execució i, per últim, la facilitat i els costos de manteniment, la sostenibilitat i l’estalvi energètic.
El jurat del concurs
El jurat del concurs d’idees per a Can Cruzate ha estat format per les persones següents: César Fernández, tècnic i gerent de PUMSA; Xavier Alemany i Mariona Gallifa, arquitectes municipals; Xavier Pous, arquitecte, i Ramon Manent, ambdós membres del Consell del Patrimoni Municipal; i els arquitectes Manuel Ruisánchez i Ramon Sanabria.
PUMSA construirà un edifici d’equipament, un aparcament i un local comercial a La Llàntia
/in PUMSA/by Dept. TècnicL’actuació s’integra en l’àmbit del Pla Especial de Millora Urbana d’aquest sector
L’Ajuntament ha encarregat a l’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró, S.A. (PUMSA), la construcció d’un edifici d’equipament i un edifici d’ús comercial, amb un aparcament soterrat al subsòl, dins de l’àmbit del Pla Especial de Millora Urbana (PEMU) de la Llàntia de Mataró. La Junta de Govern Local va aprovar inicialment el projecte el passat dilluns, 6 de febrer.
Els edificis donaran façana al nou espai públic de la Llàntia, que està inclòs dins el projecte d’urbanització del PEMU i que també anirà a càrrec de PUMSA. Aquest nou espai públic quedarà configurat a diferents nivells als entorns del carrer de La Boixa.
Una pista esportiva amb grades i vestuaris, un aparcament públic de 91 places, un espai per a equipament i un local comercial integren el conjunt, que tindrà una superfície total construïda de 4.056 m2. El pressupost d’execució de les obres és de 2.880.348,67 euros.
L’aparcament ocupa la planta soterrània de les dues parcel·les, i també part del subsòl de l’espai públic a tocar del carrer de La Boixa, amb un total de 2.226 m2. Aquest aparcament tindrà una capacitat de 91 places, tres de les quals estaran destinades a persones amb mobilitat reduïda. L’accés rodat a l’aparcament es farà a l’alçada del carrer de La Boixa i l’accés per a vianants mitjançant dues escales que connecten directament amb el nivell inferior del nou espai públic. Un ascensor connectarà els diferents nivells d’ús públic.
L’edifici de l’equipament tindrà diferents usos per plantes: l’aparcament a la planta soterrani, un espai per a equipament de 1.156 m2 en la planta que comunica directament amb l’espai públic i una pista esportiva en la planta coberta. La pista poliesportiva substitueix i millora l’existent actualment. Tindrà les mides reglamentàries i comptarà amb una edificació lateral de serveis per a vestidors i grades. L’accés a la pista esportiva es farà a peu pla pel carrer de la Verge de Guadalupe. Això és possible donat el fort desnivell del terreny.
Pel que fa a l’edifici que allotjarà el local comercial, quedarà situat al costat i al mateix nivell que l’espai d’equipament, donant façana i accés al nou espai públic. Aquest edifici consta d’una planta baixa i un entresol amb un total de 496 m2 de sostre. La coberta de l’edifici serà d’ús públic: s’urbanitzarà i utilitzarà com ampliació d’un altre espai públic que quedarà situat entre els carrers de La Boixa i de la Llevantina. Ocupant una part d’aquesta edifici es situen unes escales exteriors i un ascensor, que comunicarà amb l’aparcament i amb els diferents nivells de l’espai d’ús públic.
L’actuació s’integra en l’àmbit del Pla Especial de Millora Urbana d’aquest sector
Execució de les obres de construcció de l’Edifici d’Equipament i Parcel·la B del PEMU La Llàntia de Mataró
/in Concursos/by Dept. TècnicPressupost de licitació: 2.880.348,67 € IVA inclòs
Documentació: Oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, Mataró
www.pumsa.com/equipamentsllantia
Termini d’execució: 12 mesos
Presentació d’ofertes: fins a les 11 h del dia 6 de març de 2006, a les oficines PUMSA
Obertura pública de pliques: a les 12.30 h del dia 6 de març, a les oficines PUMSA
Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10
Execució de les obres d’urbanització del PEMU La Llàntia de Mataró. 1a. Fase
/in Concursos/by Dept. TècnicPressupost de licitació: 1.556.388,04 € IVA inclòs
Documentació: Oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, Mataró
www.pumsa.com/urbanitzaciollantia
Termini d’execució: 12 mesos
Presentació d’ofertes: fins a les 11 h del dia 6 de març de 2006, a les oficines PUMSA
Obertura pública de pliques: a les 13.00 h del dia 6 de març, a les oficines PUMSA
Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10
Execució de les obres de construcció d’un edifici a la zona d’equipaments municipals situat a la finca de l’antic escorxador al barri de Cal Collut de Mataró
/in Concursos/by Dept. TècnicPressupost de licitació: 1.275.253 € IVA inclòs
Documentació: Oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, Mataró
www.pumsa.com/construccio/escorxador-calcollut
Termini d’execució: 12 mesos
Presentació d’ofertes: fins a les 11 h del dia 6 de març de 2006, a les oficines PUMSA
Obertura pública de pliques: a les 13.30 h del dia 6 de març, a les oficines PUMSA
Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10
Enderroc de varis edificis d’habitatges afectats pel pla especial de millora urbana de la Llàntia de Mataró
/in Concursos/by Dept. TècnicPressupost de licitació: 50.000 € IVA inclòs
Documentació: Oficines de PUMSA, c/ de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, Mataró
www.pumsa.com/construccio/escorxador-calcollut
Termini d’execució: 1 mes
Presentació d’ofertes: fins a les 12 h del dia 23 de febrer de 2006, a les oficines PUMSA
Obertura pública de pliques: a les 13.00 h dia 23 de febrer de 2006, a les oficines PUMSA
Per a més informació: 93 757 85 38