El termini de sol·licitud d’ajuts per al pagament del lloguer comença el mes d’abril

Les subvencions es destinen a aquells arrendataris amb dificultats econòmiques amb l’objectiu de facilitar el seu accés a l’habitatge i evitar l’exclusió social per motius residencials. La societat municipal Prohabitatge Mataró, SA és l’encarregada de tramitar les sol·licituds d’ajuts al lloguer, que atorga la Generalitat de Catalunya, i que es poden demanar a partir de l’1 d’abril.

Gràcies als ajuts, l’arrendatari rebrà una subvenció d’entre 20 i 240 euros mensuals per pagar el lloguer de l’habitatge.

La dotació màxima inicial de les subvencions que preveu aquesta convocatòria és de 26.000.000 d’euros per a tot Catalunya.

Requisits per optar als ajuts

Poden optar a aquesta subvenció totes aquelles persones que visquin en un pis de lloguer i que tinguin uns ingressos màxims anuals no superiors a 2,5 vegades l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM). Aquests ingressos es calculen en relació al número de membres de la unitat familiar.

S’ha de reunir alguna de les condicions següents:

– ser major de 65 anys i titular de contractes de lloguer amb pròrroga forçosa;

– ser arrendataris d’habitatges administrats per operadors del parc públic (ADIGSA, PUMSA,…) o per entitats sense ànim de lucre;

– ser jove fins a 35 anys amb uns ingressos anuals mínims de 5.500 euros;

– o trobar-se en circumstàncies especials com famílies monoparentals; dones en situació de violència de gènere; persones immigrants; persones que es trobin a l’atur; persones afectades per assetjament immobiliari; persones amb una incapacitat superior al 33%; o en altres situacions que impliquin un risc d’exclusió social.

Dates de lliurament i resolució

Els ajuts ja es poden demanar, i el termini de presentació de les sol·licituds és el següent:

– fins al 30 de juny de 2008:

· per a les persones que actualment ja reben aquesta subvenció i que han estat beneficiàries en convocatòries anteriors.

· per a les persones amb contractes de lloguer existents amb anterioritat a l’1 de gener de 2008.

– fins al 31 d’octubre de 2008 per a les persones amb contractes de lloguer subscrits a partir de l’1 de gener de 2008.

El termini màxim per resoldre la convocatòria és de sis mesos a comptar des de la finalització del termini de presentació de sol·licituds.

Presentació de sol·licituds

La informació i els impresos de sol·licitud es poden obtenir a les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, als centres cívics, al telèfon d’atenció ciutadana 010, a les oficines de la societat municipal, Prohabitatge Mataró, o bé al web:

http://www.grup-pumsa.cat/serveis-prohabitatgemataro/impresos

Les sol·licituds s’han de presentar a les mateixes oficines de Prohabitatge Mataró (carrer de Pablo Iglesias, 63, 1a planta, despatx 5) en horari de dilluns a dijous de 9 a 13 h i de 16 a 18.30 h i divendres de 9 a 14 h. (A partir del 2 de juny i fins al 30 de setembre, de 9 a 14h.)

Els propietaris d’habitatges desocupats poden optar a una subvenció de fins a 6.000 euros

Els propietaris d’habitatges desocupats poden optar a una subvenció de fins a 6.000 euros

L’ajut és per rehabilitar l’habitatge i destinar-lo al lloguer social

Fins al 30 de maig de 2008, tots els propietaris de pisos desocupats que els vulguin posar en lloguer poden demanar els ajuts que gestiona la societat municipal Prohabitatge Mataró, SA per a les obres de reforma i posada al dia dels habitatges.

La subvenció és d’un màxim de 6.000 euros per a les obres de rehabilitació del pis. Com a condició, els propietaris han de posar els habitatges en lloguer per integrar-los a les borses d’habitatge de la Xarxa de Mediació per al lloguer social de Mataró.

La dotació màxima inicial de les subvencions que preveu aquesta convocatòria és d’1.500.000 euros per a tot Catalunya.

Obres possibles i condicions per optar als ajuts

Les reformes que es poden dur a terme als habitatges que demanin aquesta subvenció poden ser:

– L’adequació de l’habitatge per tal que tingui les condicions mínimes d’habitabilitat.

– L’adaptació de les instal·lacions d’aigua, gas, calefacció, electricitat i sanejament a la normativa vigent.

– L’arranjament de banys i cuines.

– La millora de l’aïllament tèrmic i/o acústic.

– El repàs dels elements deteriorats per manca de conservació o manteniment (pintura, terres, portes, finestres i altres).

Per poder optar a les subvencions, els habitatges que es posin en lloguer han de ser habitatges desocupats; haver-se fet obres de rehabilitació en els sis mesos anteriors a l’oferta de cessió o a la signatura del contracte de lloguer; ser habitatges que provinguin del mercat lliure; i disposar de cèdula d’habitabilitat.

Termini i presentació de sol·licituds

El termini de presentació de sol·licituds per demanar aquestes subvencions finalitza el 30 de maig de 2008. La resolució es notificarà en un termini màxim de sis mesos a comptar des de la presentació de la sol·licitud.

La informació i els impresos de sol·licitud es poden obtenir a les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, als centres cívics, al telèfon d’atenció ciutadana 010, a les oficines de la societat municipal, Prohabitatge Mataró, o bé al web http://www.grup-pumsa.cat/serveis-prohabitatgemataro/impresos.

Les sol·licituds s’han de presentar a les mateixes oficines de Prohabitatge Mataró (carrer de Pablo Iglesias, 63, 1a planta, despatx 5) en horari de dilluns a dijous de 9 a 13 h i de 16 a 18.30 h i divendres de 9 a 14 h.

Prohabitatge Mataró comença a tramitar els ajuts per a la rehabilitació d’habitatges i edificis

La ciutadania interessada en fer obres de reforma d’un edifici o d’un habitatge poden demanar, de l’1 d’abril al 30 de maig, els ajuts que gestiona l’empresa pública municipal Prohabitatge Mataró, SA.

Les subvencions poden ser d’un màxim de 8.400 euros, si es tracta de la rehabilitació d’un habitatge, i d’un màxim de 7.000 euros per habitatge o local, en el cas de la rehabilitació d’edificis.

Els ajuts els ofereix el Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya i, a Mataró, els gestiona Prohabitatge.

Rehabilitació d’habitatges

Abans de fer les obres per posar al dia un habitatge, és imprescindible haver sol·licitat l’Informe Intern d’Idoneïtat (III) amb anterioritat a l’any 2008 i disposar del resultat favorable, la inspecció tècnica gratuïta que valora la necessitat, idoneïtat i coherència tècnica de realitzar les obres de rehabilitació.

S’entén com a rehabilitació d’un habitatge, les reparacions d’un pis o d’una casa destinades a residència habitual i permanent. Es poden demanar diferents subvencions, que són compatibles entre sí i poden ser acumulables, segons el tipus d’obra a realitzar:

– Actuacions per dotar els habitatges de les condicions mínimes d’habitabilitat (fins a un màxim de 8.400 euros).

– Adequació a la norma vigent de les instal·lacions d’aigua, gas, electricitat i sanejament (fins a un màxim de 700 euros).

– Actuacions destinades a facilitar la mobilitat a l’interior de l’habitatge, només per a persones amb consideració legal de mobilitat reduïda (fins a un màxim de 7.200 euros).

– Millora de l’aïllament tèrmic i/o acústic adaptant els habitatges als paràmetres que exigeix la normativa vigent (fins a un màxim de 1.400 euros).

Els ajuts per a la rehabilitació d’habitatges els poden demanar els propietaris d’un habitatge llogat o el llogater amb el consentiment del propietari; els propietaris -persona física o jurídica- que rehabilitin habitatges per a destinar-los al lloguer; o els propietaris que rehabilitin l’habitatge per a ús propi, que tinguin uns ingressos familiars inferiors a 3,5 vegades l’Indicador Públic de Renda d’Efectes Múltiples (IPREM). Aquests ingressos es calculen en relació al número de membres de la unitat familiar.

Els requisits que cal complir per rebre les subvencions són els següents:

– Realitzar prèviament l’Informe Intern d’Idoneïtat.

– L’edifici ha d’haver estat construït abans del 31 de desembre de 1980.

– Si es ven l’habitatge abans de cinc anys, caldrà retornar els ajuts obtinguts.

– Els habitatges han d’estar destinats a residència habitual i permanent.

– En el cas que els habitatges siguin per vendre o llogar, els habitatges de venda passaran a ser habitatges de protecció oficial, durant 90 anys, mentre que els habitatges de lloguer es destinaran a lloguer protegit durant 10 anys.

– El termini d’execució de les obres no podrà excedir d’un any a partir de la data de la resolució de subvenció, encara que es podrà demanar pròrroga.

Rehabilitació d’edificis

Per realitzar les obres de rehabilitació d’un edifici, és imprescindible haver sol·licitat prèviament el Test de l’Edifici (TEDI) amb anterioritat a l’any 2008, la revisió tècnica gratuïta que analitza la seguretat i valora l’estat de tots els elements comuns d’un edifici d’habitatges.

Els edificis que es sotmetin a rehabilitació han d’estar destinats a residència habitual o permanent. Les subvencions poden ser per a diferents tipus d’obres:

– Subvencions per a patologies, deficiències i risc (fins a un màxim de 7.000 € per habitatge o local).

– Subvencions per a accessibilitat (fins a un màxim de 6.000 € per habitatge o local).

– Subvencions per a instal·lacions comunitàries (fins a un màxim de 2.600 € per habitatge o local).

– Subvencions per a la sostenibilitat (fins a un màxim de 2.000 euros per habitatge o local).

Els ajuts per a la rehabilitació d’edificis els poden demanar les comunitats de propietaris (persona jurídica) o llogaters amb l’autorització del propietari per fer obres a l’immoble; els propietaris d’un edifici sencer (persona jurídica); o els propietaris d’edificis (persona física) destinat fonamentalment a residències habituals.

Els requisits que cal complir per rebre les subvencions són els següents:

– Realitzar prèviament el TEDI a l’edifici.

– L’edifici ha d’haver estat construït abans del 31 de desembre de 1980, excepte en programes d’accessibilitat i sostenibilitat i eficiència energètica, excepte subvencions per accessibilitat.

– Un cop rehabilitat, l’edifici ha de tenir un 70% destinat a habitatge.

– Si es ven l’habitatge abans de cinc anys caldrà retornar els ajuts obtinguts.

– Els habitatges han d’estar destinats a residència habitual i permanent.

– En el cas que els habitatges siguin per vendre o llogar, els habitatges de venda passaran a ser habitatges de protecció oficial, mentre que els de lloguer es destinaran a lloguer protegit durant 10 anys.

– El termini d’execució de les obres no podrà excedir d’un any a partir de la data de la resolució de subvenció, encara que es podrà demanar pròrroga.

Presentació de sol·licituds

La informació i els impresos de sol·licitud es poden obtenir a les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, als centres cívics, al telèfon d’atenció ciutadana 010, a les oficines de la societat municipal Prohabitatge Mataró, o bé al web:

http://www.grup-pumsa.cat/serveis-prohabitatgemataro/impresos.

Les sol·licituds s’han de presentar a les mateixes oficines de Prohabitatge Mataró (carrer de Pablo Iglesias, 63, 1a planta, despatx 5) en horari de dilluns a dijous de 9 a 13 h i de 16 a 18.30 h i divendres de 9 a 14 h.

Execució de les obres de reforma i rehabilitació de l’antiga fàbrica Can Minguell, Mataró. 1a fase: obra civil

  • Pressupost de licitació: 1.241.482,15 €, IVA inclòs
  • Termini d’execució: 16 mesos
  • Documentació: Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA)
    C. de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró.
    Horari de dl. a dj. de 9 a 13h i de 16 a 18.30h. Dv. de 9 a 14h
    www.grup-pumsa.cat/concursos/nauminguell/obracivil
  • Presentació d’ofertes: fins a les 18.30 h del dia 29 d’abril a PUMSA
  • Obertura pública de pliques: a les 11.30 h del dia 5 de maig a la sala de reunions del Grup PUMSA (1a planta, despatx 9)
  • Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10

Execució de les obres de construcció d’una passera de vianants a la Plaça de la muralla de Mataró

  • Pressupost de licitació: 463.854,33 €, IVA inclòs
  • Termini d’execució: 5 mesos
  • Documentació: Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA).
    C. de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró.
    Horari de dl. a dj. de 9 a 13h i de 16 a 18.30h. Dv. de 9 a 14h
    www.grup-pumsa.cat/concursos/passera
  • Presentació d’ofertes: fins a les 18.30 h del dia 29 d’abril a PUMSA
  • Obertura pública de pliques: a les 11.15 h del dia 5 de maig a la sala de reunions del Grup PUMSA (1a planta, despatx 9)
  • Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10

Execució de les obres d’urbanització del PEMU la Llàntia, T.M. de Mataró. 2a FASE

  • Pressupost de licitació: 1.044.206,17 €, IVA inclòs
  • Termini d’execució: 5 mesos
  • Documentació: Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA).
    C. de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró.
    Horari de dl. a dj. de 9 a 13h i de 16 a 18.30h. Dv. de 9 a 14h
    www.grup-pumsa.cat/concursos/lallantia/urbanitzacio-fase2
  • Presentació d’ofertes: fins a les 18.30 h del dia 29 d’abril a PUMSA
  • Obertura pública de pliques: a les 11.00 h del dia 5 de maig a la sala de reunions del Grup PUMSA (1a planta, despatx 9)
  • Per a més informació: 93 741 49 69 / 93 741 56 10

Construcció de l’estructura d’un edifici per a habitatges al carrer d’Almeria 77 de Mataró

  • Pressupost de licitació: 153.300,00€, IVA inclòs
  • Termini d’execució: 5 mesos
  • Documentació: Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA)
    C. de Pablo Iglesias, 63, 2a planta, despatx 10, 08302 Mataró.
    Horari de dl. a dj. de 9 a 13h i de 16 a 18.30h. Dv. de 9 a 14h
    www.grup-pumsa.cat/concursos/estructura-almeria
  • Presentació d’ofertes: fins a les 18.30 h del dia 29 d’abril a PUMSA
  • Obertura pública de pliques: a les 11.45 h del dia 5 de maig a la sala de reunions del Grup PUMSA (1a planta, despatx 9)
  • Per a més informació: 93 757 85 38 / 93 741 56 10

L’alcalde visita les obres de millora de l’Estadi Municipal d’Atletisme

L’alcalde de Mataró, Joan Antoni Baron, acompanyat del regidor d’Urbanisme i president de l’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA), Ramon Bassas, i del regidor d’Esports, Ivan Pera, ha visitat la primera fase de les obres per ampliar la pista i millorar els equipaments de l’Estadi Municipal d’Atletisme.

L’equipament esportiu se situa entre la carretera de Cirera, la riera de Cirera i el carrer de Josep Trueta.

L’Estadi té un ús important per part d’atletes federats de primer nivell i promoció, socis dels clubs d’atletisme que practiquen esport com a lleure, ciutadans que fan activitat física de manera lliure, escolars de la ciutat i municipis propers tant dins de l’assignatura d’Educació Física com per a la celebració de proves dels Jocs Esportius Escolars i participants en cursets i casals d’estiu.

En total, es calcula que anualment utilitzen l’estadi 9 clubs, 7 escoles i 64 equips o col·lectius amb 1.421 esportistes diferents per setmana, a part de les concentracions d’usuaris els dies de competició.

Obres de la primera fase

En aquesta primera fase de les obres s’estan executant les millores necessàries per tal que les dimensions de les pistes i equipaments compleixin les normatives establertes per la Federació Espanyola d’Atletisme. Amb això, es preveu augmentar la demanda esportiva de la ciutat i permetrà celebrar, si es considera, competicions de primera categoria d’àmbit català i espanyol.

Així, es crearan dos carrils més de competició fins arribar als vuit; es construirà un carril al perímetre de la pista per fer els entrenaments de fons; i s’instal·larà nou paviment a tota la pista.

El centre de l’estadi acollirà una zona enjardinada amb gespa natural on se situaran les instal·lacions per a les altres modalitats de l’atletisme. També es crearà una franja al voltant de la pista d’atletisme amb gespa artificial.

Per fer les millores, ha estat necessari l’enderroc de l’edifici que ara acull els vestidors i el magatzem, dels murs adjacents a les grades i de les voreres que existeixen a la zona d’obres. A més, es retirarà el sistema d’enllumenat i el mobiliari urbà situats als terrenys afectats per l’ampliació de l’estadi, que seran reposats posteriorment per uns de nous. També s’hauran de treure alguns dels arbres situats a la zona d’obres, i s’estudiarà la possibilitat de recuperar-los.

El projecte recull la compra de casetes prefabricades que es destinaran provisionalment a vestidors i a sala antidopatge, ja que les existents queden afectades per l’ampliació de la pista d’atletisme, que creix en direcció a Can Serra. Es preveu mantenir el gimnàs annex a l’estadi. També s’ha dissenyat una nova xarxa d’il·luminació i de reg per a tota la pista d’atletisme.

Mentre durin aquestes feines, els usuaris de l’estadi d’atletisme han traslladat la seva activitat a diferents espais esportius de la ciutat i de poblacions properes.

Futures intervencions

La primera fase de les obres de millora de l’estadi d’atletisme van començar al febrer, i la seva finalització està prevista per al proper mes de setembre. El pressupost d’adjudicació és d’1.939.000 €.

El projecte bàsic de reforma total de l’estadi preveu altres actuacions per a fases posteriors, com la construcció d’un edifici de vestidors definitiu, un gimnàs nou i una torre de control per acollir instal·lacions complementàries com la "foto finish".

Acord de col·laboració

La reforma de l’Estadi Municipal d’Atletisme s’emmarca en l’acord de col·laboració signat el març de 2007 entre el Patronat Municipal d’Esports (PME) i la Comissió de Clubs d’Atletisme de Mataró per desenvolupar el Pla de millora de l’atletisme de l’any 2007.

Els objectius de l’acord són consolidar i millorar les estructures esportives dels clubs, desenvolupar el programa de promoció de l’atletisme escolar, treballar en la formació d’entrenadors i completar un calendari d’actes de relleu esportius.

PUMSA enregistrarà imatges del front de mar per documentar la transformació de la ciutat

L’empresa municipal Promocions Urbanístiques de Mataró, SA (PUMSA) farà un seguiment gràfic de les obres que es realitzen al front de mar i, en concret, al sector del Rengle, durant tot el seu procés de construcció. L’objectiu és deixar constància de la transformació que Mataró està experimentant en aquest sector i crear un arxiu d’imatges de la ciutat per a futurs usos.

El Rengle, la Porta Laietana, la ronda de Barceló, la zona on es troben la Cooperativa Agrària, l’antiga fàbrica Cabot i Barba i el Cafè de Mar, i l’espai que ocupen el passeig Marítim i el Port són els cinc àmbits que integraran la nova façana marítima de Mataró.

El desenvolupament del front de mar permetrà doblar la façana marítima de la ciutat fins als 3,2 km, de manera que esdevindrà un dels espais de referència per a la ciutadania i el turisme. A més, es crearan 2.600 habitatges, dels quals més del 30% seran a preus públics; 6.000 noves places d’aparcament; el parc TecnoCampusMataró; un centre escolar; equipaments públics; noves zones comercials i d’oficines; espais de lleure i zones verdes; i un hotel davant del mar.

Totes aquestes actuacions suposen una inversió pública i privada de 1.000 milions d’euros en els propers anys.

Transformació important

PUMSA ha encarregat l’enregistrament d’imatges de les obres del front de mar per documentar la transformació que aquest projecte suposarà per a la ciutat. En concret, es recolliran imatges del sector del Rengle, on actualment s’està construint el parc tecnològic i de la innovació TecnoCampusMataró, l’edifici d’un hotel i oficines d’iniciativa privada, i l’edifici empresarial que promou PUMSA. El conjunt d’actuacions en aquest sector suposarà una inversió pública i privada d’aproximadament 350 milions d’euros.

A més de deixar constància dels canvis que experimentarà la ciutat, el seguiment gràfic permetrà disposar d’un banc d’imatges informatitzat amb abundant material audiovisual per als seus futurs usos. Aquest material serà un element de promoció de Mataró o d’atracció d’inversions cap a la ciutat.

Seguin l’exemple d’altres ciutats que han enregistrat les seves transformacions urbanes, s’ha encarregat el seguiment gràfic per la durada de l’obra, que serà, aproximadament, de tres anys i mig. Es recolliran imatges des del mateix punt de càmera per tal que, al final de l’actuació, es pugui visualitzar en un muntatge específic, les diferents transformacions i evolucions de l’espai.

També es reunirà documentació visual des de l’aire, mitjançant la realització de diversos vols fins a la finalització de les obres.

Productora amb experiència

L’empresa que farà el seguiment gràfic de la transformació del Rengle i la postproducció de les imatges és Clara Films, SA, per un import de 182.000 euros.

Es tracta d’una productora amb 20 anys d’història i amb una llarga experiència en projectes de territori (urbanisme, arquitectura, enginyeria i medi ambient). A més, ha rebut diferents premis relacionats amb el seu seguiment gràfic de la transformació del front marítim de Barcelona 1986-1992 o del Fòrum 2004, entre d’altres.

El termini per a les sol·licituds del TEDI i de l’Informe Intern d’Idoneïtat s’ha obert aquesta setmana

Aquests documents són necessaris per demanar els ajuts a la rehabilitació

El Test de l’Edifici (TEDI) i l’Informe Intern d’Idoneïtat (III) són les inspeccions tècniques gratuïtes necessàries a l’hora de demanar subvencions per a la rehabilitació d’habitatges i d’edificis. El termini de sol·licitud de les revisions s’ha obert aquesta setmana i finalitzarà el 14 d’abril de 2008.

El TEDI és la revisió tècnica que analitza la seguretat i valora l’estat de tots els elements comuns d’un edifici d’habitatges. Aquesta inspecció és obligatòria per a l’obtenció d’ajuts a la rehabilitació de l’immoble, ja que justifica la seva necessitat i idoneïtat.

L’Informe Intern d’Idoneïtat, de la seva banda, es realitza quan es tracta d’un habitatge o d’un edifici unifamiliar i també és necessari haver passat aquesta inspecció a l’hora de demanar ajuts per a la rehabilitació de l’interior dels habitatges. Aquest informe valora la necessitat, idoneïtat i coherència tècnica de realitzar les obres de rehabilitació.

Totes dues inspeccions formen part dels serveis gratuïts relacionats amb l’habitatge que ofereix la Generalitat de Catalunya i que a Mataró gestiona la societat municipal Prohabitatge Mataró, SA.

Requisits necessaris

Tant el TEDI com l’Informe Intern d’Idoneïtat es realitza en edificis o habitatges construïts abans del 1981. Si les obres a realitzar són per millorar l’accessibilitat, l’aïllament tèrmic i/o acústic o les instal·lacions de plaques solars o fotovoltaiques, les inspeccions podran realitzar-se en edificis construïts posteriorment a aquesta data.

Presentació de sol·licituds

El TEDI i l’Informe Intern d’Idoneïtat el poden demanar comunitats de propietaris; titulars d’edificis d’habitatges d’ús residencial; i llogaters, sense consentiment de la propietat, quan estiguin facultats per executar les actuacions de rehabilitació per resolució administrativa o judicial.

Per sol·licitar les inspeccions, cal aportar documentació amb les dades del promotor, del representant, de l’edifici o habitatge a rehabilitar i de les obres que es volen fer.

Els impresos de sol·licitud es poden obtenir al web http://www.grup-pumsa.cat/serveis-prohabitatgemataro/impresos o a les oficines de la societat municipal (carrer de Pablo Iglesias, 63, 1a planta, despatx 5) en horari de dilluns a dijous de 9 a 13 h i de 16 a 18.30 h i divendres de 9 a 14 h. La informació també es troba a les oficines d’atenció ciutadana de l’Ajuntament, als centres cívics, consultar a la web de l’Ajuntament (www.mataro.cat) o bé trucar al telèfon d’atenció ciutadana 010.

Les sol·licituds s’han de presentar a les mateixes oficines de Prohabitatge Mataró en els horaris anteriorment especificats.

Per tal d’adequar el nombre de sol·licituds del TEDI i de l’Informe Intern d’Idoneïtat a l’assignació pressupostària disponible pel Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat, l’any 2008 està previst realitzar un total de 1.000 TEDI i 500 Informes Interns d’Idoneïtat a tot Catalunya.

Notificació de la resolució

En un termini aproximat de sis mesos, a comptar des de la presentació de la sol·licitud del TEDI o l’Informe Intern d’Idoneïtat, els sol·licitats rebran la informació del resultat, que els determinarà si poden obtenir ajut i per quines obres.

Les obres podran començar un cop notificat el resultat. En tot cas, és obligatori comunicar a l’Administració que s’ha iniciat les obres amb el model d’imprès normalitzat per la Secretaria d’Habitatge.